Retur- och Återbetalningspolicy

Retur- och Återbetalningspolicy

Hos Skaem vill vi att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Om du av någon anledning inte är det, hjälper vi dig gärna.

Returinstruktioner

  1. Kvalificering: För att kunna returnera en vara måste den vara oanvänd, i samma skick som när du mottog den och i originalförpackningen.
  2. Returperiod: Returer måste initieras inom 30 dagar från inköpsdatumet.
  3. Returprocess:
    • Kontakta vår kundtjänst via e-post på support@skaem.se och uppge ditt ordernummer, information om varan och anledningen till returen.
    • När returen har godkänts skickar vi en returbekräftelse samt instruktioner för hur varan ska skickas tillbaka till oss.

Returadress

Vänligen skicka alla godkända returer till följande adress:

 

Skaem SPRL

47 Av. de l'héliport, K5

1000 Bruxelles, BE 

Obs: Kunden ansvarar för returfrakten om inte varan är defekt eller felaktig.

Återbetalning

  • När din retur har mottagits och granskats, kommer vi att meddela dig om återbetalningen godkänns eller inte.
  • Om återbetalningen godkänns, behandlas den inom 7–10 arbetsdagar till din ursprungliga betalningsmetod.
  • Klarna-beställningar återbetalas direkt till Klarna, som uppdaterar ditt konto.